Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 23:54:57 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/00957 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Salmistu küla, 11267 Kuusalu-Valkla 
tee // Kuru tee L1 // Metsakuru tee 1 // Tanska (Tänavavalgustuse liin) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tänavavalgustuse kasutusele võtmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27249582>  (menetlus nr: 
471170), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister